2016-KO PROGRAMAK

IZARRA GELA

Ekintza honek enpresa proiektu teknologiko berrien sorrera du helburu, bideragarritasun planen garapenen bidez. Esparru honetan, parte hartzaileek tutore baten laguntzarekin 6 hilabeteko epea izango dute negozio plan bat garatzeko, enpresa kudeaketan prestakuntza berezi bat eta hilabeteko 300€ko beka jasoaz.

HEDAPENERAKO LAGUNTZA

Enpresa haztegian kokatzen diren enpresa ekintzaileen sendotzea laguntzeko helburuarekin, Izarra Fundazioak bezero kopurua handituko duten edo handitu dezaketen hedatze ekintzak lagunduko ditu. Hedatze ekintzaren kostuaren %50 arteko finantzeketa jasoko du enpresak, hedabidea edozein dela, beti ere, lortu nahi den eragina izango duenean, enpresako 1.000€ko mugarekin.

AUTONOMOEN KUOTARAKO DIRULAGUNTZA

Programa honen bidez, Izarra Fundazioak autonomoen erregimen berezian alta emateak suposatzen duen kostua finantzatuko du 1.000€ko mugarekin, beti ere bideragarria den negozio plan bat aurkezten denean eta laguntza eskatu aurreko 6 hilabeteetan langabezian egon bada.

PROTOTIPOAK, APLIKAZIOAK, ETA WEB PLATAFORMAK GARATZEKO DIRULAGUNTZA

Programa honen helburua aplikazio batean, online plataforma batean edo prototipo baten garapenean oinarritzen diren enpresa-proiektuak abian jartzeko erraztazunak eskeintzea da. Osagai teknologiko garrantzizko bat duen enpresa-proiektu bat garatzen ari diren pertsonei dago zuzenduta eta kostuen %80a arte finantzatzen da, proiektuko 2500€-ko mugarekin.

Informazio gehiago.

TECNOLOGI BONUAK: INDUSTRIA 4.0 GARAPENEKO DIRULAGUNTZAK.

Industria 4.0-ra Ermua eta Mallabiko enpresa industrialen egokitzapen teknologikoa errazteko dirulaguntzak. Programa honek, ezarritako helburua lortzeko beharrezkoa den ezagutza ematen duten erakundeen zerbitzu espezializatuak, azterketak eta laguntza teknologikoa eskeintzen ditu osagai teknologikoa duten bertako proiektuak laguntzeko. Aholkularitza, softwarea eta hardwarea finantzatu daitezke.

Informazio gehiago