Izarra Gela, laneratzerako programa bat

Izarra Fundazioak, Ermuko Udala eta Eusko Jaurlaritzaren laguntzarekin, “Aula Izarra” programa martxan jartzen du, helburu moduan gazte langabetuei lehenengo lan esperientzia eta prestakuntza aurreratuko plan bat eskaintzea den, non gaurko enpresa munduan oinarrizko trebetasunak hartuko duten.

“Aula Izarra” programak bi ekintza mota ditu, alde batetik 6 hilabetetan enpresa batean lehiakortasun proiektuetan oinarritu, eta beste alde batetik, parte-hartzaileak sormen, enpresa kudeaketa eta ekintzailetatza prestakuntza programa bat egingo du. Sormenari dagokionez, programa honek Izinker-ek emango du, eta enpresa-kudeaketari dagokionez Javier Ondarra, Adela Balderas, Javier Ávila eta Iván Gago emango dute

Hasiera batean, ikasleek behintzak 20 ordu astero enpresan pasatuko dituzte eta beste 4 ordu prestakuntzari eskainiko diote, astero ere, eta Izarra Fundazioaren 200 €/hilabeteko beka izango dute. Asmoa da, enpresa kudeaketaren eremuan pertsona prestatzea modu teoriko-praktiko batean.

8 plaza daude, eta izena emateko lizentziatura edo ingeniaritza bat izan behar da -goi mailako graduak onartuz-, 30 urte baino gutxiago izatea eta atzerritar hizkuntza batean gaitasuna frogatzea. Profesional profilak enpresek adieraziko dute egingo den proiektuaren izaeraren arabera, eta hautaketa prozesua Izarra Fundazioak egingo du eskatutako profiletan oinarrituz. Horrela, postu berdinerako bi kandidatu egongo balira, elkarrizketa pertsonala egingo zen.

Izena eman nahi baldin baduzu zuree CV administracion@fundacionizarra.eu –ra bidali eta email-ean esan zergaitik programa honetan parte hartu nahi duzun.

Informazio gehiago:

DIFUSION_AULA