Izarra Fundazioak Ermuko Udaletxeko Toki Garapeneko Alorrarekin elkarlanean dihardu. Neurri haundi batean, bi entitateek dituzten helburuak bat datoz.

Horrela, Izarra Fundazioak 3 lan ildo nagusi lantzen ditu:

Ekintzailetza

Oinarrizko bi funtzio ditu: enplegua sortzea eta gure udalerriko dibertsifikazio ekonomikoa sustatzea. Gure lana, arlo honetan, prozesu ekintzaileak dituen fase guztietan pertsona ekintzailea laguntzea, baita oraingo ekintzaile-programetan hobekutzak sortzen dituzten beste ekimen ekintzaileak ere.

Lehiakortasuna

Gaurko ekonomia enpresa-munduarekin gero eta zorrotzagoa da. Berrikuntza, nazioartekotzea, kostu-hobekuntza, pertsonalaren prestakuntza, etab. elementu gero eta garrantzitsuagoak dira enpresarako, haibesteraino non bere lehiakortasuna elementu hauteko bakoitzean menpean dago. Izarra Fundazioak enpresen lehiakortasuna babestu nahi du eta hau lortzeko desberdineko ekintzak garatuko ditu: lankidetza, heziketa, berrikuntza, etab.

Izarra Fundazioak, irabazi-asmorik gabeko erakunde bezala, Udalaren soziala eta ekonokimo bizitzaren hobekuntzazko interes orokorra du. Zentzu honetan, kausa sozialetarako ekarpenak, erakundearen helburu argia da eta bere ibilbidea eremu desberdinetara hedatzen da: gazteria, langabezia, kultura, etab.